زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

درم حاوی سلولهایی به نام فیبروبلاست است که وظیفه تولید پروتئین های ساختاری خاص پوست را بر عهده دارند: کلاژن ، الاستین و اسید هیالورونیک. این سه ماده ترکیبات مولکولی بالا هستند که به صورت زنجیره های پروتئینی در هم تنیده شده و شبکه ای ایجاد می کنند که ما آن را به عنوان درم (مزودرم) می شناسیم. با گذشت زمان ، این سلول ها تغییر می کنند و منجر به ضعف ، خشکی و چروک روی پوست می شوند.

مزوتراپی

در مزوتراپی تزریقی از موادی مانند اسید هیالورونیک ، ویتامین ها ، پپتیدها و فاکتورهای رشد استفاده می کنم که باعث آبرسانی ، سفت شدن و بهبود پوست می شوند. اسید هیالورونیک ، که وظیفه هیدراتاسیون را بر عهده دارد ، توانایی جذب هزار برابر وزن خود در آب را دارد. این اثر به دلیل عملکرد عمیق اسید هیالورونیک ، پوست محکم تری دارد. ویتامین ها به واسطه خاصیت آنتی اکسیدانی آنها باعث تخریب بیشتر فیبرهای کلاژن و الاستین شده و در تشکیل کلاژن شرکت می کنند. فاکتورهای رشد باعث ترمیم سلولهای پوستی می شوند. بنابراین ، درمان نیز به ویژه در برابر زخم ها مناسب است. نتیجه این است که شما با نشانه های کمتری از چین و چروک و یا آکنه ، ظاهراً شاداب تر ، روشن تر ، سالم تر و شاداب تر به نظر می رسید.

مزوتراپی بینی

به سختی کسی از ما یک بینی دار دارد که از آن رضایت کامل می یابد. بیشتر اوقات ، ما از عدم تقارن و تناسب در ساخت آن ، نوک بیش از حد بیرون زده شکایت می کنیم. ما انعکاس خود را در آینه دوست نداریم ، با تماشای عکس ها یا فیلم های خود اغلب به شکل بینی توجه می کنیم. روند پیری همچنین بینی ما را خسته نمی کند ، که نوک آن غالباً به مرور زمان به سمت پایین می افتد. تحقیقات نشان می دهد که شکل بینی یکی از متداول ترین منابع مجتمع ها در زمینه ظاهری زنان و مردان است. در عین حال ، ما از اصلاح جراحی شکل بینی ، تهاجم زیاد و درد ناشی از جراحی می ترسیم. ما همچنین نگران عدم پیش بینی اثر نهایی و برگشت ناپذیری آن هستیم.

مراقبت های بعد از مزوتراپی چشم

کیسه های چشمی یا دایره های تیره زیر چشم یک اتفاق شایع است و بیشتر افراد در بعضی مواقع این موارد را تجربه می کنند. خوردن ناسالم ، عدم ورزش ، پیری و کمبود خواب می تواند در این محافل تاریک نقش داشته باشد. در نتیجه ، درمان کیسه های چشم ممکن است ضروری باشد.

با افزایش سن ، رباط ها و ماهیچه هایی که چربی صورت را محکم نگه می دارند ، تضعیف می شوند و شروع به لک شدن می کنند. این باعث می شود که چربی زیر چشم تیره تر و مشخص تر شود. درمان دایره تاریک PRP ، به ویژه ماتریس سلولی با نوع اسید هیالورونیک ، به ایجاد چشمان کوچک در گذشته کمک می کند.

پلاکت های خون و پلاسما از بدن خود به نواحی زیر چشم تزریق می شوند و این فاکتورهای رشد را آزاد می کند که به تحریک و جوانسازی سلول های پوستی ، ایجاد بافت جدید و بهبود تن پوست کمک می کند.

پس از دایره های تاریک تحت درمان چشم ، بهبودها تنها پس از سه هفته مشهود خواهند بود و نتایج می توانند تا 18 ماه دوام بیاورند. ممکن است در ابتدا به 2 یا 3 درمان نیاز داشته باشید که فاصله آنها یک ماه فاصله دارد و ممکن است کمی کبودی و تورم ایجاد شود.

ماندگاری مزوتراپی

 مزوتراپی درمانی است که باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین می شود که پوست را ضخیم می کند و باعث بهبود بافت و رنگ می شود. کلاژن و الاستین همچنین باعث صاف شدن پوست می شوند ، در حالی که چین و چروک ها و خطوط را هموار می کنند.

این عمل عملاً بدون درد است و به تولید کلاژن و الاستین برای سلامت پوست و جوان سازی کمک می کند. این درمان به صورت تزریق اسید هیالورونیک مستقیماً در مزودرم یا همان لایه میانی پوست صورت می گیرد. جدا از مزایای تغذیه ای ، این روش همچنین باعث تولید کلاژن و الاستین می شود که پوست را جوان می کند و متابولیسم آن را تحریک می کند. پس از 3 یا 4 درمان ، پوست لومنسانس فوق العاده ای به خود می گیرد و لک و لک تر می شود.

منبع : کلینیک زیبایی روژا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: نیما کاشانی ׀ تاریخ: یک شنبه 27 مرداد 1398برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , aranima.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com